fredag 31 juli 2009

Semester....


Här skulle jag ha "lagt" semesterbilder.....tyvärr så regnade det för mycket och kameran kom inte fram så ofta. Evert rastade husse "friskt", Arne och Matte kurade i husvagnen.

(Arne vägrar att gå ut när det regnar) Skönt dock att komma hemmifrån lite.


Matte och farbror Lars skildes som ovänner, detta påverkade matte. Försökte glädja sig, men satt mycket i egna tankar....


"Slagit över " på farbror Lars....vad händer med vårt boende...osv. Var detta bara tillfälligt, pga tex. urinvägsinfektion?...


Väl hem kommen är det uppenbart att något tillfälligt är det inte.

Här är ett sista foto på brorsan och mig..

vov.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men jösses! Vad är det som händer? *orolig*

Kram

Hans

A-C.E sa...

Ännu värre blir det.
Min svärfar avled idag + jag och biståndshandläggaren har startat processen, dvs Farbror Lars kommer ej hem. Jag har satt ned foten, jag orkar ej mer. Han är så "rörig" att han kräver tillsynn 24 timmar/dygn.
Vi har vår planerade fjällsemester med våra vänner Dan och Ann-Britt v.34-35....hamnar begravningen i dessa veckor så ffår väl Jan åka ner från fjällen...bilresa på ca. 9 timmar enkel väg....Hm!

Men skönt samtidigt.
Känner mig mindre stressad, skönt att svärfar slipper lidandet....
Har nu tid mer med mig själv.
Hoppas det skall vända den negativa spiral min kropp påbörjat när det gäller min parkinson.
Har kört slut på mina batterier, laddat dem med "kontokort", dvs på kredit....Ett spa vore det ultimata.
Fjällsemestern är inte dum den heller.
Som du ser så är inte mitt liv så perfekt....har klippkort på att få mattan undanryckt från mina fötter.
Ledsen ett tag, blir sen förbannad och tar nya tag....
Köpte inte en glass...Hi,Hi det blev 2 liter cocacola....rap...mår tjyvtjockt. För mycket socker och kolsyra på en gång.
Kram på dig..
Anki